برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

کاسب در گفتگو با مهر:ماموریتی در تیم ملی تنیس روی میز ندارم/ مذاکره‎ای برای ادامه کار نداشتم

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات جهانی با اشاره به اینکه این رقابت ها آخرین مرحله از ماموریت وی در این تیم بود، اظهارداشت: ماموریتی در تیم ملی تنیس روی میز ندارم.

فواد کاسب که چند سال گذشته هدایت تیم ملی تنیس روی میز را در رویدادهای مختلف بر عهده داشته است، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آخرین ماموریت من در این تیم مربوط به مسابقات قهرمانی جهان (خردادماه گذشته - روسیه) بود. پس از آن ماموریت دیگری برای آماده‎سازی ملی‎پوشان نداشتم.

وی تصریح کرد: به همین دلیل پس از بازگشت از مسکو به صورت شفاهی کناره‌گیری خود از کادر فنی تیم ملی تنیس روی میز را به سرپرست فدراسیون اعلام کردم. این کار را انجام دادم تا دست مدیریت فدراسیون برای انتخاب‎های جدید و همچنین فضا برای دیگر مربیان باز باشد. به هر حال من انتخاب رئیس پیشین فدراسیون برای سرمربیگری تیم ملی بودم.

سرمربی پیشین تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به صحبت‎های مطرح شده برای جذب برای مربی خارجی و شرایط همکاری با وی در آینده‎ای نزدیک، تصریح کرد: اطلاعات من در مورد مربی خارجی تیم ملی در حد همان صحبت‎های مطرح شده در رسانه‎هاست. اما اینکه با وی همکاری داشته باشم یا نه به شرایط مختلفی بستگی دارد.

کاسب ادامه داد: باید ببینم از من مربی در این مرحله از تمرینات چه می‎خواهند؟ اصلا قرار است چه جایگاهی در کادر فنی داشته باشم و اصلا جایز است که در کنار مربی خارجی کار کنم یا نه؟ اینها شرایطی است که برای همکاری دوباره لحاظ خواهم کرد. هر چند که هنوز هیچ مذاکره‎ای با مسئولان فدراسیون نداشته‎ام.

وی یادآور شد: پس از بازگشت از مسابقات جهانی با تیم پتروشیمی قرارداد بستم. چون اصلا از وضعیتم برای تیم ملی خبری نداشتم. حالا هم نمی‌دانم در فدراسیون جدید حضور همزمان در تیم باشگاهی و تیم ملی برای من مربی جایز است یا نه؟

سرمربی پیشین تیم ملی تنیس روی میز در پایان گفتگو با خبرنگار مهر گفت: سرپرست فدراسیون از من خواست رئیس کمیته مربیان شوم. من هم برنامه‎هایم را برای مسئولیت ارائه کردم. اما هنوز در این مورد پاسخی دریافت نکردم. در هر حال برای من تنیس روی میز و موفقیت این رشته مهمتر از هر مسئله دیگری است. با حضور من یا غیر از آن.


تاریخ: 1389/5/17
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: