برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تورنمنت چهارجانبه فوتبال اردن/محمود الجوهری از تیم ایران تمجید کرد/ نوجوانان ایران به تونس دعوت شدند

سرمربی پیشین تیم فوتبال اردن که در محل برگزاری تورنمنت چهارجانبه این کشور حضور دارد، از عملکرد تیم زیر 16 سال کشورمان برابر تونس تمجید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال زیر 16 سال ایران که در نخستین دیدارش در تورنمنت چهارجانبه فوتبال اردن برابر تیم تونس (تیم سوم قاره آفریقا) به پیروزی 5 بر 2 دست یافت، مورد تمجید مسئولان برگزاری این مسابقات خصوصا محمود الجوهری سرمربی پیشین تیم ملی اردن قرار گرفت.

در پایان آن مسابقه الجوهری در دیدار با کادرفنی تیم زیر 16 سال ایران ضمن تبریک به خاطر این پیروزی اظهار داشت: " فکر می‌کردیم تونس قوی‌ترین تیم این جام باشد اما شما آنها را با ارائه یک بازی "پلی استیشنی" به سختی شکست دادید".

همچنین بازی خوب شاگردان محمدی باعث شد مسئولان تیم فوتبال جوانان تونس هم در پایان آن مسابقه طی درخواستی رسمی، از تیم ایران برای برگزاری دیداری تدارکاتی در این کشور آفریقایی دعوت کنند.

این تورنمنت برای تیم‌های فوتبال زیر 16 سال ایران، عراق و اردن حکم دیدارهای آماده سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا را دارد و تیم تونس هم خود را جهت شرکت در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آفریقا آماده می‌‎کند.

هدایت تیم نوجوانان اردن برعهده "جاناتان هیل" انگلیسی است که ماهیانه 25 هزار دلار دستمزد دریافت می‌کند. دستمزد ماهیانه دستیار وی هم 15 هزار دلار است.

از سوی دیگر ابتدا مسئولان برگزاری این مسابقات هتل "اماکن" را برای تیم ایران در نظر گرفته بودند اما با توجه به اینکه در مسابقات دوره گذشته نوجوانان غرب آسیا هم تیم کشورمان در این هتل حضور داشت، با اعتراض اکبر محمدی و تهدید وی برای بازگشت به تهران، هتل تیم ایران تغییر کرد و در حال حاضر این تیم در هتل "آره‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نا" که تیم اردن هم در آن حضور دارد، مستقر شده است.


تاریخ: 1389/5/17
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: