برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

پس از رسوايي اخلاقی ريبري و بن‌زما و ارتباط با یک دختر کمتر از 18 سال / سانيول: آلمان‌ها‌، انگليسي‌ها و اسپانيايي‌ها به فوتبال فرانسه مي‌خندند

پس از رسوايي اخلاقی ريبري و بن‌زما و ارتباط با یک دختر کمتر از 18 سال / سانيول: آلمان‌ها‌، انگليسي‌ها و اسپانيايي‌ها به فوتبال فرانسه مي‌خندند 2:03:00 am - 1389/ 5/ 6 : در تاريخ خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام اندازه فونت : بازيكن اسبق تيم ملي فرانسه گفت: در چند وقت اخير اتفاقاتي نظير رسوايي فرانك ريبري و بن زما و ارتباطشان با آن دختر زیر 18 سال رخ داد كه باعث شد آلمان‌ها، انگليسي‌ها و اسپانيايي‌ها به ما بخندند.
 ويلي ‌سانيول عنوان كرد: فوتبال فرانسه در چند وقت اخير دستخوش لطمات زيادي شده است. پس از ناكامي تيم ملي و حواشي بسيار در جام‌ جهاني، اينك شاهديم مسئله رسوايي و جنجالي كه فرانك ريبري و بن زما ايجاد كردهاند  تا چه حد به اعتبارمان لطمه زده است. اين موضوع باعث شده آلمان‌ها، انگليسي‌ها و اسپانيايي‌ها به ما بخندند و ما را به تمسخر بگيرند.

اين چهره 33 ساله كه تا دو سال قبل در عرصه اين ورزش فعاليت مي‌كرد اين صحبت‌ها را در گفت و گو با نشريه تاگس‌سايتونگ آلمان به زبان آورد و گفت: نتيجه اين اتفاقات واقعا هولناك است.

وي اين اظهارات را چند روز پس از دستگيري فرانك ريبري و كريم بن‌زما به خاطر داشتن ارتباط نامشروع با يك دختر كمتر از 18 سال بيان كرد.
سانيول گفت: اين ماجرا نه فقط براي ريبري و بن زما خوب نبود بلكه براي ورزش فرانسه لطمه‌اي بسيار سنگين داشت. ديگران حالا مي‌توانند ما را به تمسخر بگيرند.

سانيول تاكيد كرد:‌ ريبري و بن‌زما تنها نفراتي نيستند كه در جهان كار نادرستي انجام دادند. شايد اگر اين كار را  يك پزشك كرده بود، تيتر نشريات و سوژه رسانه‌هاي تصويري و گفتاري نمي‌شد اما خوب يا بد،‌ اين دو ورزشكار هستند و چهره‌‌هاي ورزشي سخت مورد توجه رسانه‌ها و عامه مردم قرار مي‌گيرند و هر حركت‌شان از ديد دور نخواهد ماند. حركتي كه ترسناك است و هيج سيماي خوبي را براي ما ايجاد نكرد.
تاریخ: 1389/5/5
موضوع: فوتبال
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: