برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

انتقال فدراسيون بدمينتون در مرحله‌ي كارشناسي؛ / رئيس هيأت استان: / بدمينتون زنجان نيازي به تحليل ندارد / انجام اين انتقال راه‌گشاي بسياري از مشكلات است

مديرکل دفتر مشترک فدراسيون هاي ورزشي سازمان تربيت بدني گفت: انتقال فدراسيون بدمينتون به استان زنجان در مرحله کارشناسي قرار دارد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) ـ‌ منطقه زنجان، رضا صنيعي با اشاره به گزارش فدراسيون در مورد انتقال بدمينتون به زنجان، اظهار کرد: يکي از فاکتورهاي مهم براي کار کارشناسي در اين مورد، جايگاه فني رشته بدمينتون است که در گزارشي که فدراسيون در اين خصوص ارائه داد، بدمينتون از لحاظ فني در استان زنجان با مشکل روبرو است.

به دنبال اين اظهارات، رئيس هيأت بدمينتون استان زنجان، اين اظهارات را سليقه‌اي دانست و گفت: تهران و زنجان به لحاظ جمعيتي بيش از 11 ميليون نفر با هم اختلاف دارند، به همين خاطر بدمينتون زنجان به لحاظ فني نيازي به تجزيه و تحليل ندارد.

انصاري با بيان اينکه همه مسئولان ورزش کشور بايد تلاش خود را براي رشد رشته هاي مختلف ورزشي معطوف کنند، افزود: اگر اظهارنظرها برخلاف اين باشد، هيچ عايدي جز درجا زدن نصيب ورزش کشور نخواهد شد. لذا بحث انتقال فدراسيون بدمينتون به زنجان نيز در راستاي تمرکز زدايي ورزش کشور بوده و اين تصميم سازمان تربيت بدني مي تواند راهگشاي بسياري از مشکلات ورزش کشور باشد.

وي در خصوص وضعيت فني بدمينتون زنجان، تصريح کرد: با توجه به اينکه رده سني بزرگسالان، ويترين تيم هاي ملي به شمار مي رود؛ لذا بدمينتون زنجان همواره در اين رده و در طول 30 سال همواره يکي از عناوين اول و يا دوم کشور را در اختيار داشته است و همين امر کافي است تا به سطح فني بدمينتون زنجان پي ببريم.

انصاري با اشاره به اينکه بهترين مربيان تيم ملي بدمينتون ايران نيز از استان بوده اند، خاطر نشان کرد: اميدواريم نگاه کارشناسان به بحث انتقال فدراسيون به زنجان در راستاي توسعه اين ورزش که بستر و زمينه مساعد آن در زنجان وجود دارد، باشد؛ چرا که زنجان در بدمينتون به لحاظ سخت افزاري و نيروي انساني حرف هاي زيادي براي گفتن دارد.

انتهاي پيام

كد خبر: 8903-11381
تاریخ: 1389/3/19
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: