برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

کمالوند پس شکست تراکتور:تساوی نتیجه عادلانه‌تری بود / فرهنگ ضعیفی بر ورزشگاه‌ها حاکم است

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تساوی را عادلانه ترین نتیجه برای دیدار با پرسپولیس دانست و گفت: موقعیت های هر دو تیم برابر بود و بازی می توانست با تساوی تمام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فراز کمالوند که پس از شکست یک بر صفر سه شنبه شب تیمش برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی سخت می گفت، ضمن بیان این مطلب به ارزیابی اش از این دیدار پرداخت و گفت: به اعتقاد من بازی از سطح کیفی بالایی برخوردار نبود و با توجه به این اینکه تیم ها از دوران بدنسازی خارج شده اند نتوانستند عملکرد مطلوبی داشته باشند.

وی ادامه داد: به نظر من این بازی می توانست با نتیجه مساوی به پایان برسد چرا که پرسپولیس هم موقعیت زیادی برای گلزنی نداشت و تنها بر روی برهم خوردن تمرکز بازیکنان ما به گل رسید. در این صحنه بازیکنان ما کم تجربگی کردند و سازمان تیمی شان را از دست دادند.

کمالوند خاطرنشان کرد: تراکتورسازی دیرتر از سایر تیم ها تمریناتش را شروع کرد و در این بازی هم چند مهره کلیدی اش را در اختیار نداشت.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به فحاشی تماشاگران منتسب به این تیم در دیدار برابر پرسپولیس گفت: نمی توانم این را بپذیرم که این مشکل از سوی طرفداران تراکتورسازی آغاز شد. ابتدا تماشاگران پرسپولیس بودند که علیه بازیکنان ما شعار دادند و جو ورزشگاه را برهم زدند.

وی ادامه داد: باید بپذیریم که فوتبال ما در همه ورزشگاه هایش شاهد این اتفاقات است. متاسفانه فرهنگ ضعیفی بر همه ورزشگاه ها حاکم است و باید همه تلاش کنیم در این مورد فرهنگ سازی شود.

کمالوند با بیان اینکه باشگاه تراکتورسازی مشکلاتی داشته است گفت: ما به تازگی شاهد تغییر و تحولاتی در باشگاه بوده ایم و کانون هواداران مان فعال نبود. امیدوارم با سروسامان گرفتن باشگاه این مشکلات هم به حداقل برسد.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته اول دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر سه شنبه شب با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به پایان رسید.


تاریخ: 1389/5/6
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: