برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

معاون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي : رسانه‌ها بايد زيبايي‌هاي ورزش را نشان دهند

ورزش. تربيت بدني. رامين
تهران - معاون امور مطبوعاتي و اطلاع رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي اعلام كرد: رسانه‌هاي مكتوب، شنيداري و ديداري بايد زواياي زيبا ، سالم و پرنشاط ورزش را به مردم نشان دهند.

به گزارش يكشنبه شب خبرنگار ايرنا، محمد علي رامين در مراسم تجليل از رسانه‌هاي برتر حوزه ورزش كه به همت سازمان تربيت بدني در سالن همايش‌هاي مجموعه ورزشي انقلاب برگزار شد اين مطلب را بيان كرد.

وي افزود: امروز ورزش به وسيله‌اي اقتصادي، سياسي و فرهنگي در جوامع مختلف تبديل شده است.

رامين اظهار داشت: ورزش در جوامع غربي و شرقي تفاوت‌هاي زيادي دارد بطوري كه در دوران گذشته در جوامع غربي با خشونت و درگيري همراه بود اما همواره در جوامع شرقي با روح انساني و متعالي در ارتباط است.

معاون امور مطبوعاتي و اطلاع رساني وزارت ارشاد اظهار داشت: امروز تصوير انساني شرق به ورزش‌هايي كه از غرب آمده نيز تزريق شده است.

وي با بيان اينكه رسانه‌ها در به نمايش درآوردن اين تفاوت نقش بسزايي دارند،گفت:از اصحاب رسانه‌ها انتظار مي‌رود فضاي ورزش كشور را انساني، عاطفي و صميمانه سازند.

رامين افزود: رسانه‌هاي ورزشي به جاي پرداختن به حواشي مسابقات ورزشي مي توانند نقش فراواني در كنترل احساسات تماشاگران در استاديوم‌هاي ورزشي داشته باشند.

عليرضا دهقان نماينده و سخنگوي فراكسيون ورزش مجلس شواري اسلامي نيز دراين مراسم در سخناني اظهار داشت: مجلس آمادگي آن را دارد تا با تصويب قوانين حمايتي، به اصحاب رسانه در راستاي انجام رسالت خبري كمك كند.

وي افزود: از اصحاب رسانه انتظار داريم كه يك دل و يك زبان به كمك ورزش كشور بشتابند تا با همدلي و هماهنگي ورزش كشور روند رو به رشد خود را ادامه دهد.

علي سعيدلو رييس سازمان تربيت بدني، حميد سجادي معاون امور ورزش سازمان تربيت بدني ، حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس تهران ، علي فتح اله زاده سرپرست باشگاه استقلال تهران و جمعي از مديران مسول،سردبيران، خبرنگاران و عكاسان رسانه‌هاي ديداري ، شنيداري و مكتوب حضور داشتند.






تاریخ: 1389/5/17
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: