برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

درهاي تيم ملي براي فوتساليستهاي تبريزي باز است

ورزش. داخلي. فوتسال. شمس
تبريز- سرمربي تيم ملي فوتسال گفت: درهاي تيم ملي براي فوتساليست‌هاي تبريزي باز بوده و اين شهر درحال تبديل شدن به يكي از قطب‌هاي فوتسال در كشور است.

حسين شمس كه براي تماشاي ديدارهاي مرحله نهايي مسابقات فوتسال بازيهاي المپياد دانش آموزي درتبريز حضور دارد، افزود: بازيكنان مستعدي در زمينه فوتسال در سالهاي اخير در تبريز پا به عرصه گذاشته‌اند و اين روند در سالهاي آتي بيشتر خواهد شد.

وي گفت: فوتسال تبريز با حضور تيم‌هاي دبيري و گسترش فولاد در ليگ برتر و شهرداري در ليگ دسته يك، در مسير پشيرفت قرار گرفته و با كمي همت و كوشش، توان حضور در عرصه‌هاي بين‌المللي را نيز دارد.

شمس سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در اين شهر را غنيمتي بزرگ برشمرد و افزود:
بخش خصوصي از پيشگامان توسعه و گسترش فوتسال در منطقه شمالغرب كشور است و در صورت حمايت كميته فوتسال فدراسيون، اين گونه سرمايه‌گذاري ها بيشتر خواهد شد.

وي از برنامه‌هاي خود براي ديدن بازيهاي تيم‌هاي گسترش فولاد و دبيري در طول اين فصل از رقابتها خبر داد و گفت: در تيم ملي براي هر بازيكني كه فايده‌اي براي آن داشته باشد باز است و بازيكنان تيمهاي تبريزي نيز از اين امر مستثني نيستند.

ديدار رده بندي مسابقات فوتسال بازيهاي المپياد دانش آموزي كشور بين دو تيم تهران و كردستان و ديدار پاياني نيز بين تيم‌هاي شهرستانهاي تهران و سمنان برگزار مي‌شود.









تاریخ: 1389/5/18
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: