برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

کمانداران اعزامی به رقابتهای جهانی دانشجویان معرفی شدند

رقابتهای انتخابی اولین تیم منتخب تیراندازی باکمان دانشجویان کشور برای حضور در مسابقات جهانی با شناخت نفرات برتر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابتهای انتخابی تیراندازی با کمان دانشجویان کشور برای معرفی ترکیب نهایی تیم جهت حضور در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان روز گذشته در کمپ تیم های ملی واقع در سایت تخصصی استادیوم آزادی برگزار شد.

در این مسابقه که با حضور 20 ورزشکار منتخب از دانشگاه های سراسری وزارت علوم، وزارت بهداشت، پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد کمانداران برتر برای اعزام به رقابتهای جهانی در کمان کامپوند مشخص شد.

در بخش مردان محمد علی کریمی، مجید کهتری، حمزه نکویی و امین بیابانی به ترتیب درمکان های اول تا چهارم ایستادند. در بخش بانوان هم انسیه حاجی انزهایی، سپیده شعبانی، سیده ویداحلیمیان و مهتاب پارسا مهرعناوین اول تا چهارم را از آن خود کردند تا بدین ترتیب ترکیب تیم هشت نفره کامپوند ایران برای حضور در این رقابتها مشخص شود.

رقابتهای تیراندازی با کمان دانشجویان جهان اواخر شهریور ماه سال جاری در شانگهای چین برگزار می شود. پیش از این ترکیب تیم ریکرو ایران نیز در رقابتهای جام میلاد مشخص شده بود.


تاریخ: 1389/5/18
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: