برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تقوی در گفتگو با مهر:هرگز کم فروشی نمی‌کنم

دارنده مدال طلای جهان گفت: برای رسیدن به دومین مدال جهان با تمام وجود تمرین کرده و هرگز کم فروشی نمی‌‍کنم.

مهدی تقوی کشتی گیر آزادکار وزن 66 کیلوگرم در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: پس از کسب مدال رقابتهای جهانی در سال گذشته با نظر کادر فنی شبانه روز در اردوها حضور داشته و طبق نظر مربیان تمرینات متنوعی را برای حضور دو مسابقه مهم جهانی و بازیهایی آسیایی دنبال می کنم.

وی ادامه داد: سال گذشته در رقابتهای جام جهانی در اثر یک غفلت به حریف روس خود باختم و مربیان تیم ملی در این مدت تلاش کردند تا در تمرینات به من نشان دهند کشتی تا ثانیه های پایانی ادامه دارد و در کنار آن باید تلاش کنم در تمام مدت مبارزه هرگز غفلت نکنم.

دارنده دو مدال طلای جوانان جهان تصریح کرد: با نظر کادر فنی در رقابتهای جایزه بزرگ گرجستان به میدان رفتم و توانستم پس از چند ماه با رقبای خارجی روبرو شده و از عملکرد خود ناراضی نیستم.

وی تاکید کرد: هدف اصلی ام موفقیت در المپیک لندن و جبران ناکامی پکن است بنابراین تنها به تمرین و کشتی فکر می کنم و سعی کرده ام با حضور مداوم در اردوها تمامی مسائل حاشیه‌ای را از خود دور کنم.

دارنده مدال طلای آسیا تصریح کرد: در این مدت باقی مانده باید تلاش کنم شبانه روز طبق نظر مربیان تیم ملی تمرین کنم و در کنار آن با آنالیز دقیق تمامی رقبایم بخصوص کشتی گیران روس بتوانم با چشمانی باز به مصاف حریفان خود بروم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه از کشتی در بازیهایی آسیایی گوانگژو انتظار کسب مدالهای طلای رنگارنگ را دارند و این کار کشتی گیران را سخت می کند و براینکه بتوانند با آرامش خاطر تمرین کنند باید شرایطی فراهم شود تا مشکلات مختلف این قشر از جمله نبود شغل از سوی مسئولین ذیربط در سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک پیگیری شود تا آنها تنها و تنها به تمرین و موفقیت فکر کنند.

مهدی تقوی کشتی گیر آزادکار وزن 66 کیلوگرم کشورمان شانس اول پوشیدن دوبنده تیم ملی در رقابتهای جهانی مسکو است.


تاریخ: 1389/5/6
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: