برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

/گزارش خبرنگار اعزامي فارس از هنگ‌كنگ/سعيدي: خودباوري كاتاروها با طلاي شاهچراغي بيشتر شده است

كيكاووس سعيدي در گفت و گو با خبرنگار اعزامي فارس به هنگ كنگ اظهار داشت: انگيزه كاتاروها خيلي بالاست و به آمادگي صددرصد رسيده اند؛ آنها بعد از مدال طلاي شاهچراغي به يك خودباوري رسيده اند.
سرمربي تيم اعزامي به مسابقات آسيايي تصريح كرد: فكر مي كنم كسب مدال در بخش انفرادي قطعي باشد. شهجردي در مسابقات يونان شركت كرد و طلا گرفت؛ اما قربانعلي پور به دليل مشكل رواديد نتوانست اعزام شود.
وي ادامه داد: كمي از بابت هماهنگي با شرايط آب و هوايي نگراني داريم؛ اما سه روز تا برگزاري مسابقات كاتا فرصت هست و مي توانيم خود را تطبيق دهيم.
سعيدي خاطرنشان ساخت: از آنجا كه هنگ كنگ در ايران سفارت ندارد، گرفتن رواديد آن خيلي سخت است. ما در كاتاي انفرادي مدال طلا نداريم؛‌ اما دوره گذشته در بخش تيمي در غياب ژاپن به فينال رسيديم و به مالزي باختيم.
مشاور فني كاتا تصريح كرد: ‌تيم فارس براي اولين بار است كه در اين مسابقات شركت مي كند و اگر تداركات برون مرزي داشت، بهتر بود. ژاپن، مالزي و ويتنام از حريفان اصلي ماست.
وي درباره عدم اعزام مربي تيم فارس به هنگ كنگ گفت: سازمان با يك مربي كاتا موافقت كرده است و ما قاسم شهجردي و موسي الرضا علي نژاد را معرفي كرديم كه پذيرفته شد.
سعيدي افزود: من مربي سبك شوتوكان هستم و براي اين تيم كه از همين سبك است مشكلي پيش نخواهد آمد.
انتهاي پيام/

تاریخ: 1389/5/20
موضوع: رزمی
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: