برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مديرعامل باشگاه تراكتورسازي: نحوه برخورد هواداران تيم ميزبان شايسته نبود

ورزش. داخلي. فوتبال. تراكتورسازي
تبريز- مديرعامل باشگاه تراكتورسازي تبريز گفت: برخورد ناشايست هواداران تيم پيروزي تهران و حركات و شعارهاي آنان به دور از فرهنگ ميزباني بود.

محمدحسين جعفري روز چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا، افزود: شعارهايي كه هواداران اين تيم نسبت به تراكتورسازي سر مي‌دادند به دور از شان ميادين ورزشي بود و مسوولان اين باشگاه بايد پاسخگوي شعارهاي زشت آنها باشند.

وي گفت: وقايع روي داده در ورزشگاه آزادي متاسفانه وارونه جلوه داده شده و اين هواداران پيروزي بودند كه شروع به هتاكي و سردادن شعارهاي زشت كردند.

جعفري اظهارداشت: درحاليكه هنوز بازي دو تيم شروع نشده بود و زماني بازيكنان تراكتورسازي وارد زمين شدند، طرفداران پرسپوليس با بدترين شعارها و همچنين با پرتاب بطريهاي آب، هواداران تراكتورسازي را تحريك كردند.

وي بيان داشت: برخي هواداران تراكتورسازي نيز در مقابل اقدام هواداران پيروزي، عليه تيم حريف شعار سر دادند كه اين كار نيز مورد تاييد ما نبوده و نخواهد بود.

جعفري با تاكيد بر اينكه باشگاه تراكتورسازي تبريز به هيچ عنوان در اعزام هوادارانش به ورزشگاه آزادي نقشي ندارد، اظهارداشت: حضور آنها در ورزشگاه آزادي خودجوش بوده و بيشتر آنها از شهرهاي تهران و كرج براي تشويق تراكتورسازي به ورزشگاه آمده بودند.

ديدار عصر سه شنبه تيمهاي فوتبال پيروزي تهران و تراكتورسازي تبريز از هفته نخست رقابتهاي ليگ برتر، با نتيجه يك بر صفر به سود پيروزي به پايان رسيد.









تاریخ: 1389/5/6
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: