برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

به دنبال تخلفات در تور چین/احضار رکابزنان تیم پتروشیمی تبریز به کمیته انضباطی فدراسیون دوچرخه‌سواری

کمیته انضباطی فدراسیون دوچرخه سواری به دنبال تخلف اخلاقی چند تن از رکابزنان ملی پوش تیم پتروشیمی تبریز در مراسم اهدای جوایز تور بین المللی چین هایلک تشکیل جلسه می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال یک تخلف اخلاقی که از سوی برخی رکابزنان ملی پوش عضو تیم پتروشیمی تبریز در مراسم اهدای جوایز تور بین المللی چین هایلک صورت گرفت، قادر میزبانی، مهدی سهرابی و حسین عسگری رکابزنان پتروشیمی تبریز به همراه کاظم خاتون آبادی مربی و ممقانی مدیرعامل و سرپرست این تیم باشگاهی به کمیته انضباطی فدراسیون دوچرخه سواری فراخوانده شدند.

علی زنگی آبادی رئیس فدراسین دوچرخه سواری با تائید این خبر به خبرنگار مهر گفت: در مراسم اهدای جوایز تمامی تورها و مسابقات بین المللی دوچرخه سواری و رقابتهای اتومبیلرانی دنیا رسم است که شرکت اسپانسر هدایایی غیر اسلامی را به رکابزنان می دهد که متاسفانه دوچرخه سواران تیم پتروشیمی به هر دلیل این هدایا را دریافت کردند.

وی افزود: این هدایا و این نوع شادی که خلاف شئونات اسلامی است در مراسم اختتامیه تورهای دوچرخه سواری خارجی از نظر ما منسوخ بوده که متاسفانه در تمام دنیا رسم است. رکابزنان ما نباید به هردلیل آن را دریافت می کردند حتی اگر امتیاز آنها لغو یا از حضور در مسابقات منع شده یا جوایز آنها از سوی اسپانسر پرداخت نمی‌شد.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری خاطرنشان کرد: به همین دلیل تمام رکابزنان این تیم به همراه مسئولین تیم پتروشیمی تبریز برای توضیح در خصوص کوتاهی این مسئله به کمیته انضباطی فراخوانده شده اند تا در آنجا برای آنها تصمیم گیری شود.

تیم پتروشیمی تبریز دوشنبه هفته جاری برای سومین سال متوالی عنوان قهرمانی تور چین هایلک را از آن خود کرد. این تیم با کسب امتیاز قهرمانی این تور کسب عنوان قهرمانی در آسیا را برای خود مسجل کرده است.


تاریخ: 1389/5/6
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: