برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

بسکتبال جام استانکوویچ-لبنانسوریه به دلیل امتناع از بازی جریمه می‏شود

تیم سوریه به خاطر امتناع از حضور در دیدار مقابل تیم میزبان در مسابقات بسکتبال جام استانکوویچ لبنان از سوی فیبا آسیا با جریمه مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب سومین روز مسابقات بسکتبال جام استانکوویچ لبنان دیدار دو تیم سوریه و لبنان برگزار نشد. قرار بود این دیدار روز گذشته در بیروت برگزار شود اما بازیکنان سوریه از حضور در میدان مسابقه و صف آرایی مقابل حریف میزبان خود خودداری کردند.

تیم ملی بسکتبال سوریه در حالی از برگزاری این دیدار صرفنظر کرد که دو دیدار گذشته خود را هم به تیم‏های قطر و فیلیپین واگذار کرده بود.

در هر صورت سوریه به خاطر امتناع از برگزاری این دیدار، طبق قوانین فدراسیون بین‎المللی بسکتبال (فیبا) با نتیجه 20 بر صفر بازنده اعلام شد. ضمن اینکه باید جریمه نقدی هم پرداخت کند.

"هاگوپ خاجیریان" عضو کمیته فنی سومین دوره مسابقات بسکتبال جام استانکوویچ لبنان در این مورد گفت: طبق قوانین بین المللی فیبا تیمی که از حضور در زمین و برگزاری دیدار مقابل حریف خود خودداری کند نه تنها بازنده صفر بر 20 معرفی می‎شود بلکه جریمه نیز خواهد شد. به زودی جریمه سوریه اعلام می‎شود.

سومین دوره مسابقات بسکتبال جام استانکوویچ تا 24 مردادماه ادامه دارد. تیم نخست این رقابت‎ها سهمیه حضور در مسابقات 2011 جام ملت‎های مردان آسیا را کسب می‎کند.


تاریخ: 1389/5/19
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: