برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

جوان كاراته كار كرجي ايستادن بر سكوي قهرماني جهان را هدف قرارداده است

ورزش. داخلي. كاراته
كرج - محمد عليمحمدي جوان كرجي كه به تازگي در بخش كوميته رشته كاراته در اين شهرستان مقام نخست را كسب كرده، اكنون براي انتخابي تيم ملي تلاش مي كند و ايستادن بر سكوي قهرماني جهان را هدف قرار داده است.

به گزارش ايرنا، اين جوان ‪ ۱۷‬ساله كه از هشت سال پيش فعاليت در اين رشته را آغاز كرده است در سالهاي ‪ ۷۹‬و ‪ ۸۰‬مدال طلاي كشور در رده سني نوجوانان را برگردن آويخته است.

عليمحمدي كه به دعوت خبرنگار ورزشي ايرنا در غرب استان تهران در دفتر كرج حضور يافته بود، گفت: مشوق‌هاي اصلي من در تمام عرصه‌هاي زندگي به خصوص ورزش پدر و مادرم بوده‌اند و خود را مديون زحمت‌هاي اين عزيزانم مي‌دانم وي افزود: بر خود واجب مي‌دانم كه از سيروس نوعي مربي زحمت كش كاراته در منطقه حصارك كه يكي از عوامل مهم موفقيتهاي من در اين رشته بوده است نيز از صميم قلب قدرداني كنم.

وي تاكيد كرد كرد: آموزش و تمرينهاي مستمري كه زير نظر اين مربي دلسوز داشته ام موجب شده بتوانم در مسابقه‌هاي اخير انتخابي كرج رتبه اول را كسب كنم.

اين كاراته كار كمبود امكانات در منطقه فقيرنشين حصارك را نيز پنهان نكرد و گفت: اكنون من و ديگر علاقمندان اين رشته بر روي تاتامي تشك ورزش كاراته تمرين مي‌كنيم كه از چند جا فرو رفته و خراب شده و هر لحظه ممكن است ورزشكاران دچار آسيب شوند.

وي افزود: در منطقه محروم و فقيرنشيني كه ما زندگي مي‌كنيم رشته كاراته علاقمندان بسياري دارد كه اگر مورد حمايت قرار گيرند بي‌ترديد براي منطقه و كشور افتخار آفريني مي‌كنند.

اين ورزشكار جوان توضيح داد: معتقدم نبود امكانات اوليه بخصوص در مناطق محروم تا وقتي كه ورزشكاران هر رشته حايز رتبه و مقام نشده‌اند شايد تا حدي قابل توجيه باشد، اما بالاتر رفتن و موفقيت آنان براي دست يابي به مقامهاي برون مرزي بدون حمايت مسوولان ذيربط و فراهم كردن امكانات بيشتر چندان ميسر نخواهد بود.

عليمحمدي تاكيد كرد: در حال حاضر هفته‌اي شش روز تمرينهاي فشرده و مستمر دارم تا بتوانم در مسابقه‌هاي انتخابي كشور موفق بوده و عضو تيم ملي بشوم.

وي كه نماينده كرج در وزن به اضافه ‪ ۷۵‬كيلوگرم در رقابتهاي كشوري است اظهار داشت: با وجود همه كمبودها و كاستي همانگونه كه تصميم گرفته ام تا دست يابي به مدال طلاي جهان از پاي نخواهم نشست.

ك/‪۴‬





تاریخ: 1389/5/6
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: