برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سرپرست كاروان اعزامي به سنگاپور: ورزشكاران ايران در ساختمان مسلمانان اسكان مي‌يابند

ورزش. المپيك. نوجوانان
تهران - سرپرست كاروان اعزامي كشورمان به بازيهاي المپيك نوجوانان ضمن اعلام آمادگي كامل كشور ميزبان براي برپايي اين رويداد بزرگ از اسكان اعضاي كاروان ورزشي كشورمان در بلوك مسلمانان خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا، كاروان ورزشي كشورمان بامداد فردا براي حضور در نخستين دوره بازيهاي المپيك نوجوانان راهي سنگاپور مي‌شود.

كيومرث هاشمي سرپرست كاروان اعزامي ايران به بازيهاي المپيك نوجوانان در خصوص آخرين وضعيت ورزشكاران اعزامي كشورمان، گفت: تا اين لحظه اعضاي تيم ملي فوتبال بانوان كشورمان وارد سنگاپور شده‌اند و پس از استراحتي كوتاه تمرينات خود را آغاز كرده اند.

وي خاطر نشان كرد: تيم‌هاي تيراندازي، تيروكمان، بسكتبال، واليبال، تكواندو، جودو، كشتي و بوكس نيز بامداد فردا وارد سنگاپور مي‌شوند تا تمرينات خود را در دهكده بازيها آغاز كنند و جمعه شب در مراسم افتتاحيه حضور يابند.

هاشمي از اسكان كاروان ورزشي كشورمان در بلوكي كه كشورهاي مسلمان حضور دارند خبر داد و گفت: خوشبختانه با رايزني‌هاي صورت گرفته بلوك بزرگي در دهكده بازيها به كاروانهاي ورزشي كشورهاي مسلمان از جمله پاكستان، قطر، فلسطين، عراق و ايران اختصاص يافته كه كاروان ورزشي ما با بيش از ‪۵۰‬ ورزشكار بزرگترين كاروان اين بلوك است.

وي تصريح كرد: تمامي اتاق‌ها تحويل كادر سرپرستي شده تا اعضاي تيمهاي مختلف به محض حضور در اتاق‌هاي در نظر گرفته شده، اسكان يابند.

سرپرست كاروان اعزامي ايران در ادامه افزود: خوشبختانه دهكده بازيها در محيطي بسيار زيبا و سرسبز طراحي و ساخته شده تا نشاط لازم را به شركت كنندگان بدهد.

هاشمي به برپايي نشست با مسئولين ستاد برگزاري اين بازيها اشاره كرد و گفت: خوشبختانه تا كنون دو نشست هماهنگي با مسئولين ستاد برگزاري بازيها برگزار كرده‌ايم كه بسيار عالي و نتيجه بخش بوده، همچنين در خصوص سرويس دهي به نفراتي از كاروان كه مي‌توانند در ايام ماه مبارك روزه بگيرند نيز هماهنگي‌هاي لازم صورت گرفت تا آنها بتوانند از وسايل اياب و ذهاب و سرويس دهي رستوران در زمانهاي سحر و افطار استفاده كنند.

وي در پايان گفت: پيش از اين نيز اعلام شده كه كميته بين‌المللي المپيك در اين دوره از بازيها تاكيد خاصي روي مسائل فرهنگي، پرورشي و آموزشي دارد و مسابقه و رقابت را در درجه دوم قرار داده است، اما با اين حال انتظارمان از تمامي نمايندگان اعزامي كشورمان به اين رقابتها اين است كه هر چه در توان دارند رو كنند تا به اميد خدا بتوانيم با نتايجي قابل قبول اين دوره از بازيها را به اتمام برسانيم.

بر اساس گزارش كميته ملي المپيك، كاروان ورزشي ايران ساعت ‪ ۵‬بامداد صبح فردا چهارشنبه عازم سنگاپور مي‌شود.







تاریخ: 1389/5/19
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: