برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مقصودلو: تيم كبدي بانوان ايران به اردوهاي برون مرزي نياز دارد

ورزش. ساير رشته ها. كبدي
تهران - سرمربي تيم ملي كبدي بانوان ايران گفت: با توجه به اين كه تيم كبدي بانوان ايران بايد در بازيهاي آسيايي ‪ ۲۰۱۰‬گوانگ ژو به ميدان برود، به حضور در رقابت‌هاي برون مرزي نياز داريم.

اعظم مقصودلو در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، افزود: بدون شك تيم‌هاي آسيايي با تمام توان در اين رقابت‌ها شركت خواهند كرد و بايد منتظر حضور قدرتمندانه همه تيمها باشيم اما، سرسخت‌ترين رقيبان ما در اين دوره از بازي‌ها تيم‌هاي ژاپن، تايلند و هندوستان هستند كه براي رسيدن به عنواني شايسته بايد از سد آن‌ها بگذريم.

وي ادامه داد: از هم اكنون مي‌دانيم كه شرايط بسيار سختي در اين مسابقات داريم اما ، اميدوار هستيم كه حداقل عنوان نايب قهرماني را از آن خود كنيم تا مزد زحمات و تمرينات خود را بگيريم.

سرمربي تيم كبدي بانوان ايران تصريح كرد: در چنين شرايطي نياز داريم تا با برگزاري اردوهاي منظم و برون مرزي خودمان را در موقعيت مطلوبي قرار دهيم تا حرفي براي گفتن در مقابل حريفان مدعي داشته باشيم.

وي از پنجمين مرحله اردوي آماده‌سازي تيم ملي كبدي به منظور حضور در اين دوره از بازي‌ها خبر داد و گفت: اين اردو از ‪ ۲۵‬مرداد تا ‪ ۵‬شهريور ماه در شهر گرگان برگزار خواهد شد كه طي آن بازيكنان تيم ملي زير نظر كادر فني تمرينات خود را ادامه خواهند داد.

گفتني است در اين مرحله از اردو، سميرا شعباني، سليمه عبدالله بخش، فاطمه مومن، سهيلا سلبي، شيلان شارزولي، مليحه ميري، سعيده مقصودلو، زهرا معصوم آبادي، صديقه جعفري، مرضيه عشقي، عاطفه مجيري، فريده ضريب دوست، حميده بيگي، پريدخت دانش، زينب حيدري، زهره تربتي نژاد، خديجه مهدوي، آمنه جلالي و خالديه صياحي حضور خواهند داشت.










تاریخ: 1389/5/19
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: