برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

بازیهای آسیایی گوانگجو/نصر آزادانی پنجمین مسافر تکواندو / تکلیف وزن هشتم مشخص نشد

در پایان رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو علیرضا نصر جواز حضور در گوانگجو را کسب کرد و تکلیف انتخاب نماینده وزن هشتم به هفته آینده موکول شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این کادر فنی تیم ملی  رضا نادریان ، محمد باقری معتمد، فرزاد عبداللهی و یوسف کرمی را برای حضور در شانزدهمین دوره بازی های آسیایی انتخاب کرده و قرار بود نمایندگان اوزان پنجم و هشتم با برگزاری رقابت های انتخابی مشخص شوند.

 این رقابت ها امروز در سالن خانه تکواندو برگزار شد. جمشید سهرابی ، حسینعلی نظری ، حمید اسدالهی ، محمد نوذری و حافظ مهدوی چهار داور بین المللی کشورمان کار قضاوت بر مسابقات را برعهده داشتند. در وزن پنجم علیرضا نصر آزادانی دوبار به  دیدار مسعود حجی زواره رفت که ابتدا 9 بر8 و سپس 5 بر8 صاحب برتری شد و  حضور خود را درتیم ملی تثبیت کرد.

در وزن هشتم کوروش رجلی و حسین تاجیک به مصاف هم رفتند. تاجیک در بازی نخست سنگین و پراشتباه بود و در نهایت هم 10 بر 7 نتیجه را به رجلی واگذار کرد ولی در بازی دوم با کنار گذاشتن اشتباهات و تحرک بیشتر، درحالی که رجلی آن طراوت بازی نخست را نداشت  8 بر 6 برنده از"شی هاپ چانگ" خارج شد تا دو تکواندو با یک برد به فکر مبارزه سوم باشند.

اردوی تیم ملی شنبه آینده آغاز خواهد شد و دیدار سوم رجلی و تاجیک هم پنج شنبه 28 شهریوربرگزار خواهد شد. حسن ذوالقدر دبیر فدراسیون، رضا مهماندوست، بیژن مقانلو و مجید افلاکی اعضای کادر فنی و اصغر رحیمی ناظر کمیته ملی المپیک در تکواندو این مسابقات را از نزدیک تحت نظر داشتند.


تاریخ: 1389/5/20
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: