برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

احسان حدادی: برای مدال طلا آمده بودم، بارش باران اجازه نداد

لندن - احسان حدادی نماینده شایسته کشورمان در رشته پرتاب دیسک المپیک 2012، پس از نایب قهرمانی در این مسابقات، گفت: برای کسب مدال طلا به لندن آمده بودم اما بارش باران اجازه نداد که رکورد مورد نظرم را ثبت کنم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، حدادی پس از کسب مدال تاریخی نقره در رقابت های امروز پرتاب دیسک، به خبرنگاران گفت: می توانستم طلا کسب کنم و در واقع کمتر از 10 سانتی متر با این مدال فاصله داشتم ولی متاسفانه به خاطر بارش باران نتوانستم به هدفم برسم.

وی توضیح داد: یک بار قبلا در شرایط بارانی زمین خورده بودم و به همین دلیل کمی احتیاط کردم تا در این رقابت مهم زمین نخورم و آسیب نبینم.

وی اظهارداشت: در هر حال از کسب اولین مدال المپیکی کشورم در رشته دو و میدانی بسیار خوشحالم و امیدوارم که موفقیت ورزشکاران ایرانی ادامه داشته باشد.

حدادی گفت: آمده بودم تا بهترین مدال المپیک را در این رشته کسب کنم ولی شرایط جوی اجازه نداد... به نظرم با توجه به این شرایط حق رابرت هارتینگ آلمانی بود که مدال طلا را با خود به خانه ببرد.

پرتابگر شایسته کشورمان با کسب نخستین مدال المپیکی دو و میدانی از این نظر در شب رویایی ورزش ایران، تاریخ ساز شد.

جمهوری اسلامی ایران امشب علاوه بر مدال نقره حدادی، دو مدال طلا و یک مدال نقره دیگر نیز به ترتیب توسط بهداد سلیمی(وزنه برداری) ، قاسم رضایی(کشتی فرنگی) و سجاد انوشیروانی(وزنه برداری) کسب کرد.

اروپام**1647**345

تاریخ: 1391/5/18
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: