برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

طرح کتاب مهر بامداد اجرا می‌شود

مدیر مسوول گروه انتشاراتی بامداد کتاب و ورزش از اجرای طرح کتاب مهر بامداد در آغاز سال تحصیلی دانشجویی خبر داد.به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گروه انتشاراتی بامداد کتاب و ورزش در آستانه سال تحصیلی جدید برای دسترسی آسان دانشجویان به کتاب‌های حوزه تربیت‌بدنی و ورزش طرح «کتاب مهر بامداد» را اجرا می‌کند.

مهدی صادقی، مدیر مسوول گروه انتشاراتی بامداد کتاب و ورزش، در این‌باره عنوان کرد: در طرح کتاب مهر بامداد که از 20 شهریور آغاز می‌شود و تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت، آثار مکتوب این گروه انتشاراتی با تخفیف ویژه 20 تا 40 درصد عرضه می‌شوند.

صادقی ادامه داد: در این طرح 15 عنوان از کتاب‌های دانشگاهی نظیر قدرت و اخلاق در مربیگری، مدیریت منابع انسانی در سازمان‌های ورزشی، راهنمای پیروزی ورزشکاران استقامتی و فراتر از مرزهای تربیت‌بدنی و همچنین 23 عنوان از کتاب‌های عمومی تربیت‌بدنی نظیر زندگی‌نامه زین‌الدین زیدان با عنوان «زین‌الدین زیدان، پادشاه متواضع»، «ایروبیک استپ»، «جاگلینک؛ ورزش هماهنگی دست و چشم» و «ورزش، نشاط و کودکی» ارایه شده‌اند.

وی تاکید کرد: این طرح تنها ویژه دانشجویان حوزه تربیت‌بدنی و ورزش نیست و تمام علاقه‌مندان می‌توانند از مزایای این طرح برای خرید کتاب‌های مورد نیاز خود در زمینه تربیت‌بدنی و ورزش بهره‌مند شوند.

به گفته صادقی، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح «کتاب مهر بامداد» و دریافت فهرست کتاب‌هایی که در این طرح عرضه می‌شوند، می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی گروه انتشاراتی بامداد کتاب و ورزش به نشانی www.bamdadketab.com و همچنین فروشگاه تخصصی آثار تربیت‌بدنی و ورزشی این گروه واقع در خیابان 12 فروردین تهران مراجعه کنند.
تاریخ: 1392/6/17
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: