برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

انتشار جدیدترین قوانین و مقررات فوتبال

کتاب «قوانین و مقررات فوتبال» هفته‌ آینده از سوی انتشارات ورزش منتشر خواهد شد.به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب «قوانین و مقررات فوتبال» را که از سوی فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) تدوین و تالیف شده، دکتر ابراهیم علیدوست قهفرخی به فارسی ترجمه کرده است.

 این کتاب شامل قوانین فوتبال است که مورد تأیید بُرد بی‌ المللی فوتبال قرار گرفته و در آن، آخرین اصلاحات و تغییرات صورت گرفته در سال 2014 نیز لحاظ شده است. 
 
اصول و چارچوپ قوانین هفده‌گانه فوتبال در سال 1938 توسط «سر استانلی راس» که بعدها به ریاست فیفا انتخاب شد، نوشته شدند. این قوانین نخستین بار سال 1324 در ایران توسط دکتر عباس اکرامی ترجمه شد.

روش تعیین برنده یک مسابقه یا بازی رفت و برگشت، محوطه فنی، داور چهارم و کمک داور ذخیره، کمک داوران اضافی، تفسیر قوانین بازی و رهنمودهایی برای داوران، مقررات بُرد بین‌المللی فوتبال، داوران بین‌المللی فوتبال در سال 2014، تست آمادگی جسمانی داوران و کمک داوران، مقررات حاکم بر ثبت‌نام داوران بین‌المللی، کمک داوران، داوران بین‌المللی فوتسال و داوران بین‌المللی، داوران فوتسال ساحلی در فهرست فیفا، فصل‌های مختلف این کتاب را تشکیل می‌دهند.

چاپ نخست کتاب «قوانین و مقررات فوتبال» با شمارگان یک هزار نسخه، در 168 صفحه و به بهای 95 هزار ریال از سوی انتشارات ورزش منتشر خواهد شد.
تاریخ: 1392/10/27
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: