برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

نايب‌رئيس بانوان هيئت فوتبال استان قم : قم ميزبان مسابقات فوتسال بانوان كشور شد

خبرگزاری بین المللی زنان "ایونا": نايب‌رئيس بانوان هيئت فوتبال استان قم از موافقت فدراسيون فوتبال با ميزباني قم در برگزاري رقابت‌هاي فوتسال بانوان كشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری زنان ، زهرا سليمي اظهار داشت : با حمايت‌ هيئت فوتبال استان، پيشنهاد آمادگي استان قم براي قبول ميزباني رقابت‌هاي فوتسال بانوان باشگاه‌هاي كشور به فدراسيون فوتبال ارائه و خوشبختانه با برگزاري اين مسابقات در قم موافقت شد.
وي ادامه داد: به دنبال قبول ميزباني مسابقات قهرماني ليگ فوتسال دسته سوم بانوان باشگاه‌هاي كشور از سوي هيئت فوتبال استان قم با پيشنهاد كميته بانوان صورت گرفت، اين رقابت‌ها از نيمه آبان‌ماه در قم برگزار خواهد شد.
نايب‌رئيس بانوان هيئت فوتبال استان قم با اشاره به مكان در نظر گرفته شده براي برگزاري اين رقابت‌ها، افزود: محل برگزاري و اسكان بازيكنان در تربيت‌بدني شهيد مدني انتخاب شد كه اين امر با پيگيري مسئول هيئت و كميته بانوان قطعي شده است.
وي در ادامه با اشاره به عملكرد بانوان هيئت فوتبال استان قم در شهريور ماه امسال، يادآور شد: در نخستين روز از شهريورماه با حضور مسئول هيئت و مسئول كميته داوران و كميته بانوان جلسه‌اي در هيئت فوتبال برگزار شد كه طي آن برخي از مشكلات داوري در مسابقات دور رفت ليگ‌هاي فوتسال بانوان استان قم مورد بررسي قرار گرفت و خوشبختانه اين جلسه به ادامه كار در مسابقات ليگ كمك شاياني كرد.
سليمي خاطرنشان كرد: رسيدگي به شكايت يكي از مربيان در رابطه با يكي از مسابقات دور رفت ليگ دسته اول فوتسال باشگاه‌هاي قم و ارجاع جوابيه آن به اداره كل تربيت بدني استان با هدف برگزاري سالم و بدون حاشيه بازي‌ها صورت گرفت.
وي با اشاره به تلاش براي پوشش رويدادهاي ورزشي بانوان اين هيئت تصريح كرد: با هدف اطلاع‌رساني مطلوب و مناسب به منظور جذب بيش از پيش بانوان به اين رشته ورزشي، وبلاگ كميته بانوان استان قم طراحي شد و در آن تمام اطلاعات و اخبار به صورت كاملا صحيح و به موقع در اختيار مخاطبان قرار گرفت.
نايب‌رئيس بانوان هيئت فوتبال استان قم از حضور بانوي قمي در تيم ملي فوتبال زير 14 سال دختران كشورمان نيز خبر داد و بيان داشت: مرواريد نصر از بازيكنان آينده‌دار در بخش بانوان است كه مورد نظر كادر فني تيم ملي قرار دارد.
وي حضور حاميان مالي را يكي از دلايل برگزاري موفق و استقبال خوب از ليگ‌هاي فوتسال بانوان استان قم عنوان كرد و اظهار داشت: به پاس اين حمايت‌ها تقديرنامه‌اي براي اسپانسرهاي تيم‌هاي شركت كننده در ليگ دسته‌هاي اول و دوم فوتسال بانوان استان قم در نظر گرفته شد.
سليمي همچنين به برگزاري آيين تقدير از داوران فوتبال در بخش بانوان هيئت فوتبال استان قم اشاره كرد و يادآور شد: با توجه به اينكه در شهريورماه با روز ملي داور مصادف بوديم، تقدير نامه‌اي به منظور تجليل و تشكر از داوران پيشكوت به مناسبت روز داور آماده و به آنها اهدا شد.
وي با اشاره به پيگيري تهيه جوايز و جام تيم‌هاي برتر مسابقات ليگ دسته‌هاي اول و دوم فوتسال بانوان استان قم‌ خاطرنشان كرد: در اين راستا بعد از پايان مسابقات ليگ‌هاي دسته‌هاي اول و دوم فوتسال بانوان، همايش بزرگ فوتبال در قم برگزار شد.
نايب‌رئيس بانوان هيئت فوتبال استان قم تشكيل جلسه با حضور مسئول هيئت و كميته بانوان و چند تن از مربيان براي شركت تيم فوتبال نوجوانان استان در مسابقات نوجوانان و قبول ميزباني مسابقات قهرماني ليگ فوتسال دسته سوم باشگاه‌هاي كشور را نيز از ديگر برنامه‌هاي انجام شده در عملكرد اين هيئت در ماه گذشته عنوان كرد و بيان داشت: تيم فوتبال نوجوانان استان نيز در اين ماه براي شركت در دور اول بازي‌هاي فوتبال دختران نوجوان كشور با نام مبل آفرنگ به استان مازندران اعزام شد.

کدخبر : 89080210

تاریخ: 1389/8/2
موضوع: ورزش زنان
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: