برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال پدیده- پرسپولیس؛ شاگردان برانکو سوم می‌شوند؟/ نبرد مربیان پرسپولیسی

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران از فردا (شنبه) با ۴ دیدار آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات هفته اول از دور برگشت لیگ برتر بعد از پایان نیم فصل اول برگزار می‌شود.

نگاهی به 4 بازی اول این هفته در روز شنبه

پدیده- پرسپولیس؛ شاگردان برانکو سوم می شوند؟

پرسپولیس که فصل را خیلی بد شروع کرد پایان خوشی داشت و توانست در نیم فصل اول خود را به جمع 4 تیم بالانشین جدول برساند. اگرچه در نتایج بد سرخپوشان اشتباهات داوری هم تاثیرگذار بود با این حال برانکو توانست در آخر پاییز جوجه‌هایش را حسابی بشمارد! پرسپولیس اکنون در قواره یک مدعی است و روز شنبه اگر بتواند پدیده را شکست بدهد امکان صعود به رده سوم را هم دارد. پدیده 17 امتیازی در رده دوازدهم است. دیدار دو تیم در دور رفت هم زیبا و پرگل بود و در نهایت دو تیم به تساوی 2 بر 2 رسیدند. پرسپولیس فوتبال را با نشاط بازی می‌کند و مهدی طارمی هم با وجود همه فرصت‌سوزی‌هایش با 9 گل زده در صدر گلزنان نیم فصل اول لیگ است بنابراین پرسپولیس همچنان از جمله گلزن‌ترین تیم‌های لیگ است و خط حمله سرخپوشان با 21 گل زده بعد از استقلال 23 گله دومین خط حمله خطرناک لیگ است.

استقلال خوزستان- سپاهان؛ قهرمان نیم فصل مقابل تیم گرانقیمت!

تیم فوتبال استقلال خوزستان قهرمان نیم فصل اول لیگ شد. آنهم درحالیکه یکی از ارزان‌ترین تیم‌های لیگ برتر است و این باشگاه با 5 میلیارد و 900 میلیون تومان وارد لیگ شده،  عبدالله ویسی سرمربی تیم؛ بازیکنانی جوان، باانگیزه و ارزانی را دور هم جمع کرد تا شگفتی بزرگ لیگ را رقم بزند. سپاهان بعد از استقلال دومین تیم گران لیگ است که البته در نیم فصل اول هم مربی قهرمانش را برکنار کرد تا به جای حسین فرکی ایگور استیماچ هدایت زردپوشان را برعهده بگیرد. مربی که تاکنون فقط یک برد برای سپاهان آورده است و این هفته هم بازی سختی مقابل تیم قهرمان دارد. استقلال خوزستان برای تداوم صدرنشینی باید سپاهان را شکست بدهد البته شاگردان ویسی با یک مساوی هم به احتمال زیاد صدرنشین باقی می‌مانند ولی این صدرنشینی شکننده خواهد بود. سپاهان در نیم فصل اول در رده نهم قرار گرفته است و اگر در این بازی بازنده شود شرایط این تیم متمول سخت‌تر از گذشته خواهد شد.

ذوب آهن- ملوان؛ نبرد مربیان پرسپولیسی

ذوب آهن فینال نیم فصل لیگ را در خانه‌اش به استقلال خوزستان باخت و اکنون برای جبران آن شکست می‌خواهد قوی سپید خزر را که شرایط خوبی هم ندارد قربانی کند. ملوان در 4 هفته اخیر لیگ برتر فقط یک امتیاز گرفته است و اگر بتواند از ذوب آهن هم یک امتیاز بگیرد نتیجه قابل قبولی برای شاگردان استیلی رقم خورده است. نکته قابل توجه این بازی دوئل مربیان پرسپولیسی است. یحیی گل‌محمدی و حمید استیلی که هر دو زمانی در تیم ملی و پرسپولیس بازی کرده‌اند اکنون باید مقابل یکدیگر قرار بگیرند. البته این بازی نبردی نابرابر است. استیلی و ملوان مشکلات مالی فراوانی دارند و ذوب اهن تیمی با امکانت خوب است که در لیگ قهرمانان اسیا هم حضور دارد. به همین دلیل برد ذوب آهن در این بازی قابل پیش بینی است.

راه آهن- فولاد خوزستان؛ نبرد برای سیزدهمی

نبرد تیم‌های سیزدهم و چهاردهم لیگ حساسیت زیادی از نظر جدولی ندارد راه اهن تلاش می‌کند در رده سیزدهم باقی بماند و فولاد هم با یک برد می‌خواهد یک پله صعود کند. اسکوچیچ از ابتدای فصل وعده می‌دهد که فولاد را درست می‌کند اما این تیم همچنان در انتهای جدول لیگ قرار دارد و نیم فصل دوم هم آغاز شده است باید دید اسکوچیچ در اولین بازی دور برگشت چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد.

برنامه و اسامی داوران هفته شانزدهم لیگ برتر

شنبه 5/10/94

ذوب آهن-ملوان- ورزشگاه فولاد شهر-ساعت 15:00

محمدرضا اکبریان-بابک داوری-محمد عطایی-علی صفایی-ناظر : نجاتی

راه آهن-فولاد خوزستان-ورزشگاه شهدا-ساعت15:00

پیام حیدری-رضا سخندان-سعید علی نژادیان-رضا عادل

استقلال خوزستان-سپاهان- ورزشگاه غدیر-ساعت15:00

محسن ترکی-مهدی الوندی-حسین رحیمی پور-مهدی مرجانزاده-ناظر: شکور

پدیده-پرسپولیس- ورزشگاه ثامن-ساعت14:45

رضا کرمانشاهی-محمدرضا ابوالفضلی-حسین طالقانی-علی احمدی-ناظر: اصفهانیان

یک شنبه 6 دی 1394

استقلال تهران-سیاه جامگان-ورزشگاه آزادی-ساعت 16:25

بیژن حیدری-محمدرضا منصوری-علیرضا ایلدروم- موعود بنیادی فر-ناظر: عنایت

نفت تهران-تراکتور-ورزشگاه تختی-ساعت15:00

یدالله جهانبازی-سعید زارع-سعید آل وردی-غلامرضا جباری-ناظر: بطحائی

گسترش-سایپا-اختصاصی گسترش-ساعت14:30

اشکان خورشیدی-امید حاج محمد-عسگر محمدی-محمد حسین ترابیان-ناظر: جعفری

استقلال اهواز-صبای قم-ورزشگاه تختی- ساعت15:00

محمد حسین زاهدی فر-حسن انتظاری-امیر مبشر-جواد رحیم زاده-ناظر: تقی پور

 

تاریخ: 1394/10/4
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: