برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اظهار نظر جالب انریکه درباره بوسکتس

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا به دفاع از تصمیم خود در دعوت کردن از بوسکتس پرداخت و او را بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان در پست خود دانست. ...

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، فهرست تیم ملی فوتبال  اسپانیا برای جام جهانی ۲۰۲۲ اعلام شد.

نام سرخیو بوسکتس، هافبک باتجربه بارسلونا هم در این فهرست وجود دارد و این باعث شده تا انتقادهای زیادی از انریکه شود چرا که بوسکتس از روزهای اوج خود فاصله گرفته است و حتی عملکرد ضعیف او صدای اعتراض هواداران بارسلونا را هم درآورده است.

اما انریکه اعتماد و اعتقاد زیادی به بوسکتس دارد و این گونه به حمایت از او پرداخت: من به این باور ندارم که جام جهانی ۲۰۲۲ آخرین جام جهانی بوسکتس است بلکه تلاش می کنم که او را متقاعد کنم که در جام جهانی بعدی هم به میدان رود. به نظرم بوسکتس مثل نادال است و بهترین بازیکن جهان در پست خود است. اگر بخواهیم که در میانه میدان حریف بازی کنیم و به آن ها فشار آوریم بوسکتس بهترین گزینه است اما اگر بخواهیم کاملا هجومی و روبه جلو بازی کنیم بوسکتس گزینه خوبی نیست. به نظرم او بهترین در پست خود است.

انریکه درباره پیکه هم گفت: او در فهرست اولیه قرار داشت و از بهترین مدافعان تاریخ اسپانیا است. او بازیکنی بزرگ و یک هیولا است. باوجود آن که فصل قبل مصدوم بود اما عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد.

تیم ملی فوتبال  اسپانیا در جام جهانی ۲۰۲۲ با تیم های آلمان، ژاپن و کاستاریکا هم گروه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
تاریخ: 1401/8/21
موضوع: ورزش جهان
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: