برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
رودی گارسیا:

می‌خواستم مسی را از قطر مستقیما به النصر بیاورم!

سرمربی النصر در یک کنفرانس خبری گفت قبل از جذب کریستیانو رونالدو به دنبال جذب لیونل مسی هم بوده و قصد داشت او را مستقیما از قطر به عربستان و ...

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در حال حاضر رسما بازیکن باشگاه عربستانی النصر است. این باشگاه در آخرین روز سال 2022 میلادی رسما اعلام کرد که ستاره پرتغالی را به خدمت گرفته است. بر اساس اعلام رسانه ها قرارداد نجومی رونالدو با النصر دو سال و نیمه بوده و او هر سال 200 میلیون یورو از این باشگاه دریافت خواهد کرد.

1787190

رودی گارسیا، سرمربی فرانسوی النصر، که این روزها تیمش بیش از هر زمان دیگری مورد توجه دنیا قرار دارد در یک کنفرانس خبری با خبرنگاران وقتی با پرسش های متعدد درباره کریستیانو مواجه شد به شوخی گفت او حتی به دنبال انتقال لیونل مسی به تیمش هم بوده و حتی قصد داشت کاپیتان آرژانتین را در دوران جام جهانی مستقیما از قطر به عربستان منتقل کند.

وقتی خبرنگاران از رودی گارسیا پرسیدند که از چه زمانی تصمیم به جذب رونالدو گرفته شده و او از چه زمانی از تصمیم باشگاه مطلع بود گفت:" من حتی سعی کردم مسی را به النصر بیاورم. می خواستم به محض قهرمانی اش در جام جهانی او را مستقیما از دوحه به عربستان منتقل کنم".

1787189

برخی خبرنگاران معتقدند با توجه به رقابت سرسختانه بین کریستیانو و مسی این صحبت های رودی گارسیا حتی اگر به شوخی مطرح شده باشد ممکن است چندان به مذاق ستاره پرتغالی خوش نیاید.

منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/10/12
موضوع: فوتبال
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: