برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
ادعای مارکا

رقم موردنظر رئال برای خرید بلینگام فاش شد (عکس)

رئال مادرید خرید جود بلینگام، هافبک ارزشمند دورتموند، را در اولویت قرار داده و حاضر است 110 میلیون یورو برای انتقال او هزینه کند.

به گزارش "ورزش سه"، درخشش جود بلینگام در ترکیب دورتموند و همچنین نمایش خوب این بازیکن برای تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2022 قطر باعث شد که بسیاری از باشگاه های اروپایی به دنبال جذب او باشند. این ستاره انگلیسی یکی از مهره های کلیدی دورتموند، خصوصا پس از جدایی ارلینگ هالند بوده است و عملکرد قابل توجه او در خط میانی این تیم تحسین بسیاری از کارشناسان و فوتبال دوستان را به همراه داشته است. 

1783875


بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی از جمله منچسترسیتی، لیورپول و رئال مادرید علاقه زیادی به جذب او دارند و گفته می شود مدیران رئال مذاکراتی را با نمایندگان این بازیکن و همچنین باشگاه دورتموند انجام داده اند و شانس اول به خدمت گرفتن او به حساب می آیند. 

1788708

در همین رابطه امروز مارکا گزارش داد که مدیران رئال با توصیه جونی کالافات، مدیر استعدادیابی باشگاه، به قطعیت رسیده اند که بلینگام می تواند بهترین خرید تابستانی باشد و برای جذب او خیلی زود اقدام خواهند کرد.

طبق ادعای مارکا، رئال مادرید از مدت ها پیش با بلینگام و اطرافیانش ارتباط برقرار کرده و پاسخ مثبت نهایی او را نیز گرفته است. رئال مادرید اطمینان دارد که برای خرید بلینگام رقیبی نخواهد داشت چرا که بلینگام به هیچ پیشنهادی جز پیشنهاد رئال فکر نمی کند. او فعلا بازی در لیگ برتر را در برنامه خود ندارد و حالا همه چیز به مذاکرات رئال و دورتموند بستگی دارد. در رئال به این نتیجه رسیده اند که پیشنهاد نهایی برای خرید بلینگام 110 میلیون یورو باشد و مذاکرات با دورتموند بر سر بندهای متغیر و پاداش ها خواهد بود که می تواند رقم نهایی را تا 140 میلیون یورو نیز افزایش دهد. این مورد نیز برای رئال هرگز مشکل خاصی نخواهد بود.

1777238

رئال برای بلینگام 24 میلیون یورو دستمزد ناخالص(بدون کسر مالیات) نیز درنظر گرفته است. بلینگام در هر تیم انگلیسی می تواند دستمزد بیشتری دریافت کند ولی او رئال را به پول بیشتر ترجیح می دهد. رابطه خوب و دوستانه رئال و دورتموند هم باعث شده تا مدیران باشگاه مادریدی به انتقال ستاره انگلیسی در تابستان بسیار خوشبین باشند. مارکا همچنین نوشته است که به زودی گفت و گوهای مستقیم بین مدیران دو باشگاه شروع خواهد شد.

منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/10/16
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: