برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سرپرست تیم ووشوی گاز مازندران خبر داد: صدرنشینی تیم گاز مازندران در لیگ برتر ووشوی بانوان کشور

خبرگزاری بین المللی زنان "ایونا" : سرپرست تیم ووشوی گاز مازندران از صدرنشینی این تیم در پایان روز اول مسابقات لیگ برتر ووشوی کشور در بخش بانوان خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری زنان و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز مازندران، زهره افضلی افزود: تیم گاز در هفته اول مسابقات به مصاف تیم شهدای تربیت بدنی کرمانشاه رفت که در بخش ساندا خدیجه زینال‌زاده در منهای 48 کیلوگرم، در منهای 56 کیلوگرم شهربانو منصوریان و در منهای 60 کیلوگرم راضیه طهماسبی بر حریفان خود غلبه کردند.
وی ادامه داد: در بخش تالو نیز شمیم مهدی پور، سمیه میرزایی و محبوبه کریمی پیروز میدان بودند و در نهایت مسابقات با پیروزی شش بر چهار به نفع گاز مازندران مقابل تیم کرمانشاه خاتمه یافت.
افضلی همچنین گفت: در مسابقه بعدی نیز بانوان ووشوکار گاز مازندران به مصاف هیئت ووشوی تهران رفتند که گاز مازندران در نهایت 9 بر یک تیم تهران را در هم کوبید.
سرپرست تیم ووشوی بانوان گاز مازندران افزود: در بخش ساندا نیز خدیجه زینال زاده، سهیلا حسن جان زاده، صدیقه دریایی، راضیه طهماسبی فر، ملیحه فضلی و در بخش تالو سمیه میرزایی، لیلا شمسی نیا، شمیم مهدی پور و محبوبه کریمی حائز رتبه‌های برتر شدند.
وی خاطرنشان کرد: تیم ووشوی گاز مازندران با این دو پیروزی در صدر جدول مسابقات لیگ برتر قرار گرفت، همچنین معصومه غدیری به عنوان بهترین مربی دور اول لیگ برتر ووشوی بانوان، محبوبه کریمی به عنوان پرامتیازترین بازیکن بخش تالو و تیم گاز مازندران به عنوان فنی‌ترین تیم مسابقات انتخاب شد.
در سومین دوره لیگ برتر ووشو بانوان کشور چهار تیم هیئت ووشوی تهران، هیئت ووشوی قزوین، شهدای تربیت بدنی کرمانشاه و گاز مازندران حضور دارند که به صورت دوره‌ای و متمرکز در تهران باهم رقابت خواهند کرد.
گاز مازندران هفتم بهمن ماه به مصاف هیئت ووشوی قزوین و هیئت ووشوی تهران خواهد رفت.

کدخبر : 89101315

 

تاریخ: 1389/10/15
موضوع: ورزش زنان
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: