برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
اعلام واقعیت برای هواداران؛

لغو اردوی ترکیه «دهان» گل‌محمدی را باز می‌کند/ دست یحیی خالی ماند

لغو ناگهانی اردوی پیش فصل پرسپولیس در ترکیه دلخوری شدید سرمربی این تیم را به همراه داشته است اما درویش همچنان نسبت به آن بی تفاوت است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یک روز پس از اینکه برای فرار از پاسخ خبرنگاران نسبت به منفعل بودن در امور اجرایی باشگاه زیر کت خود در اتومبیل شخصی اش پنهان شد، خبر از برنامه ریزی دقیق این تیم برای حضور در اردوی ترکیه داد.

اردویی که یحیی گل محمدی درخواست کرده بود تا خودش برای اطمینان از کمپ محل تمرین پرسپولیس به آنجا رفته و جزئیات را بررسی کند. تأیید سرمربی سرخپوشان برای برپایی اردو در ترکیه، برنامه ریزی کادر فنی این تیم برای پشت سر گذاشتن تمرینات پرفشار بدنسازی و تاکتیکی را به همراه داشت تا جزئیات سفر ۹ روزه سرخ ها به ترکیه در اختیار درویش قرار بگیرد.

با این حال مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اطلاع از برنامه ریزی کادر فنی تیمش ناگهان با اسپانسر برگزار کننده این اردو به اختلاف خورد تا همه چیز نقش بر آب شود و پرسپولیسی ها ۱۲ ساعت مانده به پرواز خود نتوانند اردوی ترکیه را برگزار کنند.

همین امر ناراحتی و عصبانیت یحیی گل محمدی از درویش را بار دیگر به همراه داشت. سرمربی سرخپوشان پایتخت که نسبت به رفتارهای مدیرعامل باشگاه در نقل و انتقالات نیز چندان راضی نیست از تغییر برنامه آماده سازی تیمش اصلا راضی نیست و این موضوع را دلیلی برای تأخیر در هماهنگی فنی بازیکنان خود می داند.

گل محمدی تصمیم دارد در نشستی دیگر با خبرنگاران قبل از شروع بازی های تیمش در لیگ برتر مشکلات به وجود آمده از سوی مدیران باشگاه را به طور رسمی بیان کند تا هواداران پرسپولیس را در جریان جزئیات ناراحتی اش از لغو اردوی ترکیه قرار دهد.

منبع: مهر
تاریخ: 1402/4/23
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: