برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
توقع‌ام از هوادار بیش از این است؛

فکری: نتیجه نگیریم، می‌روم/راه پول درآوردن از فوتبال را نمی دانیم

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: اگر امتیازات لازم را تا نیم فصل به دست نیاوریم از هوادار جدا خواهم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: سپاهان یکی از کامل ترین باشگاه های ایران است و نمی توان آن را یک تیم نا امید دانست. بازیکنان و کادرفنی قوی در این تیم حضور دارد و سپاهان یکی از بهترین تیم ها است. آنها یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند و امیدوارم با تلاش بازیکنان بتوانیم در این بازی از آنها امتیاز بگیریم.

او ادامه داد: امیدوارم بازیکنان در این بازی از اعتماد به نفس بالایی برخوردار باشند تا کیفیت خوب خود را در زمین نشان دهند. هوادار تنها تیمی بوده که تاکنون نتوانسته ام تفکراتم را در آنجا بیاندازم. اگر همین مساله ادامه دار باشد نمی توانم در نیم فصل دوم هدایت هوادار را عهده دار باشم. تلاش خواهیم کرد تا امتیازات باقی مانده تا نیم فصل را به دست آوریم.

سرمربی تیم هوادار افزود: توجهی به اخباری که جنبه حاشیه سازی برای تیم دارد را نمی کنم. همانگونه که از ابتدای خود به عنوان سرمربی هوادار خوشحال بودیم به دوستان حق می دهم که با افراد دیگری برای هدایت تیم صحبت کرده باشند. به مدیران باشگاه حق می دهم که اگر به اهداف فنی مورد نظر خود نرسیده اند به دنبال شخص دیگری برای سرمربیگری تیم باشند. هیچ اولتیماتومی تاکنون به من داده نشده است.

فکری خاطر نشان کرد: برای این دیدار تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و تیم حریف را آنالیز کرده ایم. مصدومیت ها باعث می شود که دست ما خالی باشد اما تیم سپاهان دارای بازیکنان جایگزین بسیار خوبی است با این حال امیدوارم بازیکنانم بهترین عملکرد خود را در زمین نشان دهند.

او تصریح کرد: توقع خودم از بازیکنان بیش از اینها بود، در فوتبال مسائلی مانند وقفه مسابقات باعث مصدومیت می شود و باید مراقب درصدی باشم که به من مربوط می شود. بازیکن می داند باید بیشتر از خودش مراقبت کند تا کیفیت و قیمتش پایین نیاید.

سرمربی تیم هوادار در خصوص ورود سیستم کمک داور ویدئویی VAR به فوتبال کشور گفت: استفاده بهتر و بهینه از علم و تکنولوژی باعث پیشرفت فوتبال ایران می شود و اگر قدم به قدم جلو برویم استفاده از آن به ما کمک بزرگی می کند. امیدوارم تمام ورزشگاه ها از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده کنند تا فوتبال ایران به سمت درجات بالاتر برود.

فکری در خصوص شکایت از باشگاه سپاهان به دلیل عدم رعایت قانون سقف بودجه بیان کرد: من خودم به شخصه مخالف این قانون هستم. ما باید راه پول درآوردن را یاد بگیریم؛ نه اینکه مانع پول خرج کردن باشیم. باشگاه های عربستانی به راحتی به بازیکن های خود میلیون ها دلار پول می دهد اما اگر ما به یک بازیکن دو میلیون دلار بدهیم صدای همه در می آید چون در فوتبال ایران بلد نیستند پول در بیاورند.

سرمربی تیم هوادار در خصوص غایبان این تیم در دیدار برابر سپاهان گفت: امین قاسمی نژاد را به دلیل مصدومیت در این بازی در اختیار نداریم.

منبع: مهر
تاریخ: 1402/9/27
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: